tiistai 9. syyskuuta 2014

Paluu nukke-elämään osa 1

Mitäs tässä? On tullut vietettyä hyvin nuketon kesä, joka on näkynyt näällä blogin puolellakin, sillä viimeinen postaus oli huhtikuussa. Niin hassua, eihän siitä voi olla niin paljon aikaa? Eihän...? No jostain syystä olen silti saanut uusia seuraajia, iso kiitos siitä!

Nyt me (minä & Veera) olemme palailleet tänne nukkemaailmaan, jonka Instagram-tiliämme (@ourdollsandtheirlifes) seuranneet ovat varmaan jo huomanneet, ja suunnitteilla olisi kaikenlaista - kuvatarinoista jopa mahdolliseen giveawayhin. Siitä sitten kuitenkin myöhemmin, nyt keskitytään kauan odotettuihin kysymyspostauksen vastauksiin!

J = Jeydon
A = Annukka/Minä

puhuu *tekee* HUUTAA ajattelee


J: Hyvää iltaa rakkaat lapset ja tervetuloa vastaustuokioon meidän ihanan Jeydonimme, eli minun, kanssa nwn


J: *selaa* Mitäs täältä löytyykään?

Onko Minecraft hyvä peli?
J: *poseeraa supertyylikkäästi tietokoneen kanssa* No onhan se ihan hyvä, vaikka jos rehellisiä ollaan, niin en ole pelannut hirveästi pelejä sitten Sims 2:sen.

Tietokone vai tabletti?
J: Tietokone, ehdottomasti! Ja tietokoneen on pakko olla Applen, ei mitään ikkunoita minulle!!

Miltä muut nuket vaikuttavat?
J: Näihin on ihan superärsyttävää vastata, tiedättekö sen! Mikä minä nyt olen muita arvostelemaan, paitsi, no aika hyvä *nauraa* ;)
Muut ovat olleet todella mukavia, vaikka tuntuvat välttelevän välillä minua... ?? Kenenkään ulkonäköä en kyllä ala arvostelemaan.

Entäs Annukka?
J:... No comments.
A: ... -.-
J: :DDDDDDDDDDD

Lempiruoka, -väri ja -kouluaine?
J: Nutella, keltainen ja sininen ja kuvis varmaan, en oikein tiedä! Liikunta ei todellakaan.

Mitäs tykkäsit ensimmäisestä miitistäsi?
J: SIELLÄ OLI PARASTA <3 On ihanaa saada huomiota ihmisiltä.

Ovatko hiuksesi värjätyt?
J: *hivelee hiuksia* Eipäs nyt tuollaisia kysellä... En ole värjännyt! En todellakaan, en en. *hiuuukseeett*

Haluaisitko tappaa Marcuksen Mayn ja Lillien vuoksi? Pidätkö Lilliestä romanttisessa mielessä? Vodka vai Koskenkorva?
J: *pyörtyy*

A: *elvyttää*

Oletko homo? Haluaisitko sitten tappaa Lillien ja Mayn Marcuksen vuoksi?

J: Ehh... Tuota tuota...

J: Tuota... tuota.... Mikä olikaan kysymys?

J: *karkaa*

No, siihen varmaan jäi vastaukset tällä kertaa. Älkää huoliko, pakotan tuon karkurin vielä jossain vaiheessa vastailemaan loppuihin kysymyksiinne. Olenko muuten ainoa, ketä tämä tilanne muistuttaa jostain?


Meillä on muuten Instagramissa käynnissä tällainen eräänlainen poikien viikko, jonka tarkoituksena on antaa mm. Isuleille ja Taeyangeille isompaa roolia tässä hyvin naispainotteisessa nukkemaailmassa. Lisätietoa haasteesta löytyy sieltä Instagramista, käykää toki seurailemassa ja haasteviestin näkee tietokoneen kautta tuolta sivussaolevasta linkistä ihan ilman omaa Instagram-tiliäkin. (Jokainen tämän blogin lukija olkoon täten nyt haastettu! ;))




2 kommenttia:

  1. Jee se postasi! Olen tosiaan aika uusi lukia ja ajattelin jo lopettaa tämän blogin lukemisen kun ajattelin että olet lopettanut nukkeilun tai jotain D; onneksi jaksoin vielä pari päivää! (olen ennustaja,kjehehe)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana saada uusia lukijoita ja kiitos, että jaksoit odottaa! <3

      Poista