lauantai 1. helmikuuta 2014

~ Lillien ajatuksia ja minun nukkesuunnitelmiani ~

Hei taas ja hyvää helmikuuta kaikille.
Lillien ja Marcuksen elämää seuraa tällä hetkellä 77 lukijaa, joka on aivan mahtava luku! Oikeasti. Valitettavasti blogin elämä on ollut hieman hiljaista viimeaikoina, mutta oletan asian muuttuvan pian. Toivoisin myös, että teillä täällä kommenteissa ei olisi näin hiljaista ja kävisitte kysymässä pari kysymystä tuolla kysymyspostauksessa.

En pysty katsomaan enää omaa peilikuvaani kaiken sen häpeän takia. Olen haukkunut muita, olen pomottanut muita, olen käyttäytynyt kuin mikäkin idiootti. Kuitenkaan en ole ainut tässä asiassa. Viimeisien kuukausien aikana olen huomannut muiden muuttuneen...

En osaa sanoa onko se hyvä vai huono asia.

Sillä en ole puhunut kenellekään lähes viikkoon. Tarvitsin rauhaa ajatuksilleni.

Ja nyt viimein olen saanut ne kokoon.

Marcus on aivan kuin unessa koko ajan. Hän ei keskity enää mihinkään muuhun kuin hänen täydelliseen tyttöystäväänsä.
May
(c) Veera
Ymmärrän sen kyllä. Kuten sanoin, May on täydellinen. Hänellä on kauniin siniset silmät, hänellä on pitkät hiukset ja hän on hyväsydäminen ja kiltti. Hän ei koskaan suunnittelisi mitään yhtä naurettavaa, kuin pakoa Uuteen-Seelaantiin. Hah, miksi olinkin niin tyhmä.

Olen myös miettinyt,entä jos Marcus on pakotettu tähän?

Ehkä tämä on kuin vankila hänelle.

En kuitenkaan välitä siitä. Marcus ei tiedä miltä tuntuu olla yksin, hänellä on aina ollut joku. Ensin siskonsa Mary ja nyt May.

Mary taas tietää varsin hyvin miltä tuntuu olla yksin.

Ei Marcus välitä enää edes hänestäkään. Maryhan on vasta pieni, ei Mary ymmärrä. Ja arvaa kuka sen ensimmäisenä sanoi? No minä tietenkin.

En kestä tätä häpeää. Haluaisin pyytää anteeksi...

... Mutta nyt on jo liian myöhäistä. Asiat ovat muuttuneet. Minun täytyisi hankkia uusia ystäviä.

... En halua uusia ystäviä.


Ja jotta päästäisiin tästä hieman surullisesta tunnelmasta pois voisin alkaa pälättää tulevista nukkesuunnitelmista. Eihän tässä kuvatarinasarjassa ole mitään ideaa, jos jumitamme ainoastaan muutaman nuken suhdeongelmien välillä. Ja Lilliehän tarvitsi uusia ystäviä? ;)
En kerro seuraavan nukkeni mallia, sanon vain sen että hänen nimensä tulee olemaan Jeydon. Mutta tarina ei jää tähän, mukaan tulee myös Nico. Nico ei ole nukkeni, kenenköhän se voisi olla? ;)

5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kehut vaan koska siellä oli siunkin ottama kuva! ;) ♥

      Poista
  2. Ihana postaus. Olisiko nukke kenties joku tae? tai kenties isul?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Se jääköön sitten vielä mietittäväksi ;)...

      Poista