torstai 18. heinäkuuta 2013

Emilie ~

Heei!
Kuvatarinaa olisi tälläkin kertaa luvassa, mutta ei edellisiin liittyen.
Tiedän että lupasin postauksen aikasemmin, mutta mentiin mökille enkä voinut julkaista sitä.
Tämä postaus kertoo siis siitä kun Veeran uusin nukke Emilie tapaa ensimmäistä kertaa tämän muun nukkejengin. Tarinan voit lukea täältä pikkusiskoni nuken Maryn näkökulmasta ( koska sillä ei ole mitään riitaa muiden kanssa ) ja Veeran blogista Emilien näkökulmasta. Jos tämä nyt jonkun mielestä on kovin sekavaa niin se on sitten voivoi, koska me ei tätä aleta selittelemään 8) xD...

Mary kertoo puhe *tekeminen*

Rakas päiväkirja, tänään tutustuin uuteen ystävään. Kaikki alkoi aivan tavallisesti, Lillie pelasi ipadilla...


Minä olin tylsistynyt ja omissa ajatuksissani...

Ja Marcus ja May juttelivat keskenään jostain valokuvauksesta merenrannalla. Ihan niinkuin Marcusta olisi se oikeasti kiinnostanut, kai minä nyt veljeni tunnen.

Huoneen toiselta puolella kuului askelia, kun todella kaunis nukke käveli sisään upea mekko päällään. Muut eivät vielä huomanneet häntä.

Emilie: Hei... 

Marcus ja May: *kääntyy katsomaan*
May: Heei :) *vilkutus*

Lillie: *tuijottaa pitkään* Kuka sä oot?

Emilie: *nyprää hermostuneesti mekon helmaa*

Emilie: Emilie...:)

Lillie: Mä oon Lillie nwn.

Lillie: Ja noi tuolla on Marcus ja May :P...

Lillie: Ja ihan vaan tiedoksesi, mä en tykkää Marcuksesta yhtään >.<...

May: * kääntyy vihaisesti * No parempi niin!

May:... Koska se on mun :*

Marcus:*ultimate facepalm*

Emilie:*pidättelee naurua*

Koska tuosta muiden touhusta ei tullut sitten yhtään mitään, päätin ottaa ohjat käsiini ja kävelin uuden tytön luo.

Mary: Moi mä oon Mary :3 nwn 
Emilie: Moi :33

Mary:Tiedätkö missä sun talos on?

Emilie: No mä en muista sitä osotetta enkä ees löydä sinne.. * kaivaa osoitelapun * Ei varmaan täällä päin? :'( oon ihan eksyksissä.
Mary: * katsoo lappua *

Mary: Hei May!

May: no mitä nyt taas??? -.-'''

Mary: Näyttää siltä, että Emilie ois sun uus naapuris että jos vaikka näyttäsit sille tien kotiin...

May: Arghhh... okeiokei...

Semmonen se sitten oli:3 Mitä tykkäilitte, kommentteja saa laittaa ja liittykää toki Veeran blogin lukijoiks sillä on ihan mahtava blogi, ihania kuvia ja ihanimmat nuket ♥___♥.
Ja jos ette osotetta muista niin tässä se vielä kerran.
Ja kun Veera julkasee tän tarinan niin laitan tänne blogiin ilmotusta ja joka ikinen mun lukija joka tän luki niin lukee sen myös veeran blogista ja liittyy veeran blogin lukijaksi.
TÄSTÄ EI KIISTELLÄ!!!:D kiitos xD nwn...

2 kommenttia: