lauantai 4. toukokuuta 2013

~ Poor little farmboy with no shoes missing his best friend ~

Moi!
Oli vähän pitkä otsikko :D Derpderp, eipä mulla oikeen oo mitään sanottavaa... Näytelmän ensi-ilta on huomenna, jännittää, harjotukset on vieny vähä nukkeaikaa ja muutenki. Nää kuvat mitkä nyt on niin kuvasin viime viikonloppuna mökillä ja musiikki... No en tiiä miten se tähän liittyy. Jotenkin kaukasesti. Kattokaa kuvat hitaasti ja sillee olkaa tunteikkaita (<enosannukirjottaa) koska mä en osaa tehä tunteellisia postauksia :D....

Derp.

No siis täs nää kuvat ja musiikki.










i dont know what this is i just wanted to play with picmonkey ^.....

Pientä niskajummaa teillekin. Tää kuva sitä varten, että mä en tiiä miks mut mä tykkään noist vaatteista vaan ihan hirveesti ♥___♥....


Mun mielestä nää oli ihan onnistuneita, mitäs te ajattelitte?

2 kommenttia:

  1. Ihana nukke:)

    http://lapasenmonsterit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia<3<3<3
    Ne vaateet on kyl tosi kivat<3
    Marcus<3<3<3<3<3

    VastaaPoista