torstai 25. huhtikuuta 2013

~ Kuvatarina: Tähdenlento ~ osa 1

Moi!
Tällä kertaa olisi luvassa jatkoa tähän jo alkaneeseen kuvatarinaan, joka on viimein saanut nimen ( ja koska muut olivat sekalaisesti nimettyjä alkuja tälle tarinalle, olkoon tämä osa yksi ). Mullahan ei sitten muuta ollut, että lukemaan vaan.

Ajattelee puhuu äänenkorotus * tekee *
( toinen tarinassa esiintyvä nukke on Heinin Allison ).
A: Allison
L: Lillie

Tarina kertoo Lillien ja Marcuksen riidan, josta voit lukea edellisestä kuvatarinasta, jälkeisestä illasta. Lillie itkee yksin huoneessaan.

L: Olen kauhea.... Kaikki varmaan pitävät mua ihan idioottina. Ei se ole mun vika. Ei kukaan musta välitä. Marcus oli mun ainoa kaveri, ja nyt se vaan on jonkun Mayn kanssa. Ja vielä silleen... Yäk....


L:  Noniin nyt on pakko ryhdistäytyä * pyyhkii kyyneleet ja katsoo ikkunasta ulos *.


[ kuva googlesta ]
L: Tähdenlento...


L: Minä toivon.... Että... Edes joku välittäisi minusta....


L: Joo hyvä toive Lillie, ihan niinkuin se olisi mahdollista. Mitä pikemmin muutan, sitä parempi. Lentoja lähtee varmasti ja liput saa halvalla viime hetkellä. Voin jopa matkustaa ruumassa jos on pakko. Haluan vain pois. Mahdollisimman kauas...


L: * nousee ylös *.


L: * Kumartuu keräämään vaatteita *.

L: Pakkaan vain kaiken tarpeellisen. Ei mitään turhaa. Eikä mitään minkä avulla joku saisi tietää missä olen. Vaikka tuskin May ja Marcus, yäk, minua kaipaisivatkaan. Saatika sitten se pieni pinkkipää Mary, yrh.



L: Mutta kaikelta varalta, jätän heille viestin.


L: Hyvästi talo!


Puhelin: tiditintintiditintintiditintintin.....


L: Argh... Juurin nytkö minua kaivataan. Haloo?
?: Hyvää iltaa. Olen pahoillani häiriöstä, mutta satutteko olemaan Lillie Jennette Ponyweather?

L: Umm... Joo?
?: En oikein voi selittää, mutta eräs läheisistäsi on joutunut onnettomuuteen. Olisi parasta jos tulisitte heti, hän haluaa nähdä sinut. Sairaalassa, osoite (jokurandomosoite) ja huone 125, viides kerros.
L: H-hyvä on.


L: * katsoo numeroa * Tuntematon numero...

Myöhemmin sairaalassa.
L: Allison!!!

A: Hei Lillie * hymyilee *.

L: Voieivoieivoiei....

L: Ei mitään hätää, pysy vain rauhassa Allison. Se ei varmaan ole vakavaa. Vai onko? Mikä sinulla on? * paniikissa *

L: * vetää syvään henkeä ja pomppaa ylös * Onko se syöpä!!?

A: Eei * nauraa *.

A: Ei se ole mitään vakavaa.

A: Jalkani vain murtui, liukastuin ulkona viimeisiin jäihin....

L: No miksi minun piti tulla tänne? * ihmeissään *.

A: No koska.... * hieroo hermostuneesti käsiään *. Tiedäthän että en ole vielä 18? No kun tulin sairaalaan ja siksi minulta kysyttiin vanhempiani ja en osannut vastata. Niin siis muistathan ettei minulla ole tietoa vanhemmistani. Niin siis en sitten osannut vastata, eikun sanoin sen jo, niin no kuitenkin....


A: * vetää henkeä * Niin ne selvittivät asiaa papereistani ja sain tietää, että...

A: Minä olen...

A: Sinun...

A: Siskosi.


Kommentteja? ;)....




4 kommenttia:

  1. OwO
    Ihana tarina jatkathan pian;)

    http://lapasenmonsterit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihana tarina. Oi Lillie on niin söpö. Tahdon oman Lillien xd

    VastaaPoista
  3. Ihana jatka<3<3<3
    yäk marcus ja May :D
    ( Lillie on niin suloinen ku se sanoo noin )

    VastaaPoista
  4. oijoijoi ihanaaa ♥

    candycrunch.blogspot.fi

    VastaaPoista