tiistai 26. helmikuuta 2013

~ Marcuksen uusi peruukki ~.

Moi!


Joo eli kuten näätte niin Marcuksen uus peruukki tuli ja samalla Marcus kävi läpi muutamia muutoksia. En tykänny Marcus <3 May tarinan juonesta ja sitten me Veeran kaa sovittiin et Marcuksesta tuleekin tyttö. Nimeks aateltiin Markkuliinaa. Mitä mieltä ootte?


no vitsivitsi. haittaaxe? joo kuvassa siis yhä Marcus, mutta kaverini Oonan nuken peruukissa ja mekossa ( ei jaksa linkata lol oon laiska xdxdxd ). jos jotakuta kiinnostaa nii voi kysyy kommenteissa.


Tässä oikee Marcuksen peruukki!!! Rakastan <3. Se näyttää niin söpöltä blondina, semmoselta mallipojulilta : DD Vähän vampyyriltäkin.

nojoo vitsivitsi taas. kuvassa siis lillien peruukki.
( älkää dissatko mun fiksuutta tai mtn ).


TÄSSÄ MARCUKSEN OIKEE PERUUKKI <3. ja marcuksen uusi kustomoitu naama joka näyttää mun nyrkiltä.

ei varmaan tarvii ees sanoo et vitsivitsi. haittaaxe?.


hihihi.








kuvat oli vähän niin ja näin, mut laittakaas kommenttia marcuksen uudesta peruukista.

7 kommenttia:

  1. Kamalia kuvia ja kamala peruukki...no vitsivitsi haittaakse?

    OLI PAKKO XD!

    Mutta siis Markku ois ollu hyvä tyttö <3, eiku :'D? Tuo uus peruukki on söpö ja ihania kuvia <3 :---3 Postaathan pian ;3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD olin eka _oikeesti_ sillee vee tee äf nukkumatti: DD.

      Poista
  2. uuhh <3<3<3<3<3 ! Markkuliina on just nyt pörfectööööö <3 ~ ! ^.^ Kutun sitä tolla nimllä because it's lovely name <3<3<3<3!! Jaja se oli ihan komee myös Lilluran peruukilla, mutta Lillie on sillä liian sulonen x D

    Jaja olihan se Oonankin peruukilla ihan hieno, vähä tyttömäinen <3 ! i h Q

    Terveisin huonoja kommentteja laittava mansikka aka pertti

    VastaaPoista
  3. Ai siis hä? :D Onks arcus tyttö vai pysyyks se omana ittenää? Mä oon vähä jälkes Ö_Ö Mut se oli ihana sil Lillien peruukil <3

    VastaaPoista
  4. Hehheee, vähä olin sillei WTF ku katoin sen ekan kuvan , ja toises olin sillei awww.. vaik se oli pullipin peruukki ;) Mutt ny markcus on nyt söpööö ;)

    VastaaPoista
  5. Säikäytit mut et markuksesta ois tullu tyttö,vaikka aika söpö sellainen:) joo mut kiva toi uus peruukki :D

    VastaaPoista