maanantai 17. joulukuuta 2012

~ Marcuksen tärkeä tiedotus + kuviaaaa ~ feat. lumikökkäre ~

Moikkamoi senkin pikku porsaat! ;).
Mä oon huono selittämään asioita, joten en selitä pidemmin kuin:
olkaa onnellisia, että saatte tällä kertaa jotain järkevää!

Aloitetaan Marsupojan tärkeällä tiedotteella:

M: Marcus
S: Söpö eli minä ;D.

M: laalalalalaa * laittelee hiuksiaan *.
S: Marcus!

M: Häh ai mitä ?

S: Se tiedote!
M: Ai nii joo seee.....* miettii *.

M: * kuiskaa * ai sekö?
S: * nyökkää *

M: ooo hihihi

M: hihi
S: wtf o.o.

M: Kuulkaa kaikki ihmiset! Lillielle on tilattu...
S: HILJEMPAA!

M: hups.

M: * kuiskaa * lillielle on tilattu obitsuu

M: Bilebilebile!!11

M: * laallalaa *

M: Mutta muistakaa!!! Älkää kertoko Lillielle - se on yllätyys :3.
S: Hienostihan se meni! Nyt voit vaikka kumartaa tai jotain : D.



M: * tadaa! *


Ja sitten sen juuri yhden mahtimahtavan kuvakasan kimppuun! Musiikki soimaan!



























Ja sitten lopuksi, kerta kaikki aina näyttävät suloisia kuvia siitä miten nuket on peiton sisällä ja juo kuumaa kaakaota niin mä näytän miten mun nukkeni kuivattelevat!



kyllä, awesome XD. ainut paikka jonne kissat ei pääse.

kommentteja?


4 kommenttia:

  1. HIENOJA KUVIA! Marcus on sulonennn (hottispoika XD) Ja lillie on tosi nätti. On ne hienoja alastikkin xdd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tihihihi kiitos : 3 Ja marcus on, hjähähähä > : D. Ja lilliekin on :D.

      Poista
  2. Hienoja kuvasia:)!
    Kiva kun Lillie pienoinenkin saa jo kohta obarinsa♥

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus! :-3 hyvä, että Lillie saa vihdoin obitsun :---3! Voin auttaa sen vaihdossa sitten? (:

    VastaaPoista