keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Let it snow ♥

Heei!
Koska tuo edellinen postaus oli surkeaakin surkeampi, ajattelin panostaa tähän postaukseen sitten taas hieman enemmän. Kuvatarina Face To Face loppuu tai jotain, en mä halua kuvata sitä enää. En keksi, enkä osaa kuvata kuvatarinoita. Joten sellasia ei todennäköisesti hetkeen ole tulossa, ehkä joskus taas.
...en osaa tiedottaa asioita niin, että ne kuulostais järkeviltä...

Asiasta kukkaruukkuun.
Joulukuu lähestyy uhkaavasti, eikä lunta näy sitten missään. Mutta vettä sataa ja koko ajan on märkää - ei kivaa. Kuitenkaan se, että lunta ei ole, ei haittaa minua kuvaamasta aiheeseen liittyen.

Ja ehkä lumi huomaa jo, että sitä toivotaan ihan minun kuin nukkejenkin puolesta tänne.










Tän kuvan oli tarkotus olla järkevä, mutta Lillien polvi teki itsemurhan, joten Lilleri kaatui ja tästä tuli jotenkin niin hauska kuva : D. Kun se on kaatumassa tuossa vasta...:D. hehe.


Mitennii mä muka innostuin liikaa? o.o.





Tää kuva on ommattu nukkumatille, joka yritti pakottaa mua ottamaan lumikuvia, silloin kun lunta vielä oli. jos ette tajunnu nii tuo kärpäsenkakan kokonen valkonen pala on itseasiassa LUNTA. yeah.



Kyllä se lumi vielä joskus tulee ~.


Sitten mä heti ilonpilaajana siirryn toiseen aiheeseen - " Hups! Olet ylittänyt lataustilan ". Blogger-rakas siis totesi minulle näin kuvia laittaessani, joten jouduin poistelemaan vanhoja postauksia ja kuvia hieman.
Voiko joku siis kertoa mulle mitä mun pitäis nyt olevinaan tehdä? D: epätoivoinen.

Vai joudunko mä poistamaan kaikki kuvat, että saan uusille tilaa D :....


8 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia, Lillie sinä söpöli!
    Oletko ajatellut hankkia nukkeillesi obitsut? nwn~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lillie saisi obitsua mahdollisesti jouluna, Marcukselle sellaista ei voi hankkiakkaan :D.

      Poista
    2. Kai Marcuksellekkin voi, koska 23 cm miesobitsu, ja kai on myös 25 cm miesobitsu, pitääpä tarkistaa ;)
      Kiva jos Lillie sa ehkä jouluna ♥

      Poista
    3. 25cm miesobitsua ei ole ;).

      Poista
  2. Kiva et osaat kuvata lumiaiheista ilman lunta <3 Tykkäsin kovasti.

    VastaaPoista
  3. Ihanaa, mulle ommaus n u n! Ja käy poistaa vaan pari todella vanhaa kuva postausta, niin sillä mennään ~ ! Seuraavan kerran, kun lunta on, muista kuvata, sillä ei tiedä tuleeko tänä talvena paljoa lunta u n u. Itseäni innostais kokoajan tehhä blogi, mutta kun o __ o. Voin sitten muuten taas autella obitsun vaihdossa, jos ei onnistu! ;3 En jaksa odottaa joulua ;w;. Enkä varsinkaan sitä, että yks tyyppi myy mulle täydellisen peruukin o w o! Oon sitten nukkumatti, jos et tajunnu x D.

    VastaaPoista