lauantai 27. lokakuuta 2012

Shootti ja ommauskuvia ~

Hei!
Miulla meni sikapitkään otsikon keksimiseen, eikä se vieläkään ole mikään erityisen järkevä xd. No siis tässä postauksessa olis kuvia vähän sekalaisilta ajoilta, torstai aamulta ( jossain kasin aikaan ) otettuja kuvia, sitten satunnaisina iltapäivinä ja nyt tänään.

Ja jos ette jo viime postauksessa huomanneet Marcuksen hiuksissa tapahtunutta muutosta, niin nyt on parempi kiinnittää siihenkin huomio!>:D.

Tämä kuva on ommattu Islandille ja klikkaappa itsesi hänen blogiinsa painamalla tätä.


Tämä kuva on ommattu Valkoiselle jänikselle, jonka blogiin pääset tästä.


Yllä oleva kuva Marcuksesta on omistettu Strawberrylle, jonka blogiin pääset tästä.

Tämä kuva taas on ommattu Onskulle, jonka blogiin klikkaat itsesi tästä!


Tämä kuva taas on ommattu Nukkumatille tai kuka nyt ikinä mahdat ollakaan O.O.



Ja tämä kuva on ommattu Igulle, kliks.



Marcus tykkää pelleillä iPadin kanssa.

Mutta Marylle se on peili, joka kertoo unelmista...  ~


7 kommenttia:

  1. Uh, ihania kuvia!~ Niinalle ommattu kuva on varsin ihana:3

    VastaaPoista
  2. Yh, poista mun nimi tosta ja jätä vaan nukkumatti .__. mutta kiitos ihan sairaasti ommauskuvasta. Aivan ihana kuva. Marcus niin suloisena tuitui nwn.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä en tienny millä nimellä liikut nii laitoin vaan, että varmasti tunnistat ittes:3. ei saa syödä minua o.o.

      Poista
  3. Öwöwö ihania kuvia <3 Ja kitos tuhannesti mulle omistetusta kuvasta, Marcus on nii söpö wöy~ -^U^-

    VastaaPoista
  4. Kiitoos ku ommasit mulle kuvan♥ Iihania kuvia muuteski!♥♥♥

    VastaaPoista