perjantai 5. lokakuuta 2012

MUSAHOMMAJUTTU: enkeleitä ja zombeja

Heeij:3.
Pahoittelen jo nyt, että ette saaneet uutta kuvatarinaa, mutta ajattelin kuvailla jotain mökillä. Sinne ollaan siis menossa:/. No anyway, koska mä olen ihan rakastunut noihin picmonkeyn halloweenjuttuihin - joudutte kärsimään niistä ♥_______♥.

No kuitenkin, Lillie ja Marcus halusivat päästä testaamaan näyttelijäntaitojaan, kun taas Mary( eli pikkusiskon byul ) halusi kokeilla kertojan hommia. Tämmöinenhän siitä syntyi, eli pohjana oli kyseinen kappale ( josta joudutte syyttämään opettajaamme, sillä hänen takiaan se soi mun päässä ) ja tietysti halloweenmuokkaukset.



M = Mary puhuu
Z = Zombi-Marcus puhuu
E = Enkeli Lillie puhuu


M: Zombipoika istui yksin ikkunalaudalla.


M: Yksin ja aivan hiljaa.
Haava tuon poskessa vuosi verta, mutta kyyneleet huuhtoivat senkin pois.


M: Zombi on oman elämänsä sankari. Punainen kuoleman viitta käärittynä tuon hartioille. Tuska tuon sydämessä.


E: Älä pelkää...


E: Minä tulen auttamaan sinua.

E: Vien kuoleman ja tuskan pois.


E: * heilauttaa kättään *.

M: Kuoleman viitat kapusivat enkelin päälle.


M: Ja Zombi alkoi muuttua normaaliksi.


Z: Veit ehkä kuoleman pois, mutta nyt olen yhä yksin.






Marcus ja Lillie: The end! Siinä oli meidän näytelmämme! Kommenttia?

4 kommenttia:

  1. Hieno näytelmä :) Ihana toi siun sivuilla oleva hiiri, jossa on My Little Pony<3<3 Miten se lisätään, kun mie en osaa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lillie ja Marcus kiittää. Mie selitän koulussa :D tih.

      Poista
  2. Ihana postaus! Mace on ihg XD.

    VastaaPoista