keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Kuvatarinaa, So Happy Together ja tylsää selitystäkin ~

Moi!
Moni bloggaaja taas toteaisi ' anteex kun en oo postannu heti sillä sekunnilla kun tulin matkoilta ja sori kauheesti muutenkin ', mutta mä päätin nyt lopettaa sellaset pahoittelut. Siitä lisää myöhemmin tosiaankin.

Joo Gran Canarialla oli superkivaa ja nuket ei olleet mukana, ne oli alasti mun kaapissa ( tuo kuulostaa niin väärältä :D ). Ja vasta tänään mä viimein vaivauduin pukemaan niillekin vaatteet ja kuvasin jonkun kuvatarinan alotushöskän siinä.

Sitten sellainen juttu, että tää blogi alkaa pikkuhiljaa muuttumaan. Ei aihe mihinkään muutu, mutta kirjoitustyyli, ulkoasu jne. Kuvista en osaa luvata mitään, sillä sain vasta toukokuussa ensimmäisen nukkeni ja mun täytyy vielä hakea sellasta tyyliä mun kuviin, josta mä itse pidän. Eli ei - en halua kuulla vähäisten lukijoiden mielipidettä siitä, että pitäisikö mun tehdä enemmän ja parempia kuvatarinoita tai vähentää random-kuvia, sillä tämä on mun oma blogini, mun omat nukkeni ja mun omat kuvani. Tietysti olen kiitollinen jokaiselle lukijalle, joka tätä lukee ja toivottavasti ymmärrätte sen, että en jaksa koko ajan pahoitella, että en ole postannut silloin kun joku muu sitä haluaa, tai että mun kuvatarinat on liian lyhyitä.

Ja ettei tämä alkaisi kuulostamaan liian hämärältä, siirrymme blogini ensimmäisen pitkäaikaisen kuvatarinan aloitushöskän pariin. Tarinan nimi, kappaleiden nimet ja numerot hämmentävät teitä varmaan nytten, mutta kyllä te opitte.

KUVATARINA: Face To Face, luku 1 ~ Lillien aika

tän voi toki laittaa soimaan tai jtn.




L: Tiedätkö mitä...


L: * silittää * Viime aikoina Marcus on ollut jotenkin...



L: Outo?


L: * muistelee * Aivan kuin hän ei huomaisi mitään...


L: Eikä ketään. * huokaus *


L: * kääntää katseensa ja naurahtaa hiljaa * Mitä minä tätä sinulle selitän?


L: * kaivautuu pois tassun alta * Olen vain kaivannut juttuseuraa... * selittelee *.


L: * pusu * Mutta tämä minun täytyy selvittää itse!


Danny-kissa: * miettii * " mitä ihmettä se tyttö oikein höpisi *.








4 kommenttia:

  1. Hyvä tarina!~ HYVÄÄ TYÖTÄ SÖPÖ! Lillie on äärettömän suloinen nukkeneiti, ja Marcus ja Danny-kissakin myös ovat=<3.

    VastaaPoista
  2. Ahh... Ihana kuvatarina! Ja teil on sulonen kisu :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiitos Dannynkin puolesta;).

      Poista