perjantai 28. syyskuuta 2012

~ Syksyn kaksi suloista prinsessaa ja komea prinssi ~

Moikkamoi taas te pikkuiset siskonmakkarapyörykät! > : D. tih.
Nyt on taas mulla nukkeintoilu katossa - eli postausta ja kuvia pukkaa joka tuutista. Kuvatarinaa ette vieläkään saa - anteeksi, koska muuten vaan kuvailu on mulle ehdotonta ykköspuuhaa.

Ennen kuvia mä sitten aattelin höpistellä vähän kaikenlaista, eli joudut nyt lukemaan :3.
Viikolla on _monta_ koetta tulossam ( EEEEIII!!!1 :c ), enkä mä tiedä vaikuttaako se sitten mun kuvailuaikaan miten paljon. Koska enkku - helppoa, äikkä - sikahelppoa, mutta uskontoon on pakko lukea!
Toinen juttu on se, että mä en ikinä jaksa katella oman blogini ulkoasua. Tuntuu, että oon koko ajan vaihtamassa sitä ( itseasiassa tän jälkeen vaihdan sen taas xd ). Mutta yläkuvaa tai tuota banneria en pysty vaihtamaan, koska tää sanoo joka kerta, että mä oon ylittäny kuvien lataustilan... (Y). Miten sen saa pois????(auttakaa lasta).

okeoke nyt päästän teidät kuvien pariin ( okei ette varmaan ees haluu nähä niitä joomoijeekivajuttujes).















Pahoittelen sitä, ettei Lilliestä ollut kuin pari kuvaa, mutta Lillien polvet ei ollu ulkokuvaustuulella tänään:/. Ja olin laiska enkä jaksanu osaan muokata sitä blogin nimeä xd.

HUOM!!!! EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA ON KUVAKISA!!!! OSALLISTUKAA!!!!

3 kommenttia:

  1. Nonii, kun Taru (= minä, olen nykyään kutsunut itseäni ihan liikaa etunimelläni?!) saa luettu parikymmentä blogia, ja gosutettu tarpeeksi, Taru ottaa kameran käteen, ja menee kuvaamaan muutaman otoksen kuvakisaasi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikäs sattuu olee mallis nimi? ;) Mä kuljeskelen nimellä Lisa Marie Simpson, joten laitappa goviestiä tulemaan;).

      Poista
  2. Lillieeee! Minä vielä onnistun varastamaan hänet..voit vain kuvitella sen. Kunnes onnistun ja omistan tuon täydellisen neidin.

    VastaaPoista