lauantai 18. elokuuta 2012

MARCUS ON TILATTU * bilebile*

MOIMOIMOI!!!!<3

arvatkaas mitä, marcus on viimein tilattu <3.

aaws <3.

tässä sit joku kuvatarina xd.




Minä: hei lillie, voitko tehdä palveluksen ? nwn.
L: No, okei.

Minä: Noniin tuleppas ! hih.
L: o.o.


Minä: Kiipeä tuonne!


L: hmmm sehän on kamalan korkealla D:...

L: * hdkfjfks *

L: Hahaa ninjaa!


L: Noniin, mitä mä teen?
Minä: Pidät puheen! * ojentaa lapun *.


L: * lukee * kiitos teille kaikille, jotka lukevat tätä blogia...


L: haluaisin vain kertoa, että onneksi luette, se on kiva juttu.

L: * plaaplaa *

L: * repii paperin * ihan roska puhe!!!!
Minä: D:


L: Tämä tulee sydämmestä ! uwu.


L: PUSUJAAAA! <3.


L:  * kumarrus *.


L: * istuu alas *




Minä: hehe Lillie, näytät suloiselta <3. ( pakotin Lillien pukemaan tuon asun :D. ).


L: Lopeta!!!


L: * istuu ja huokaa *


L: Otan ainakin nämä kengät pois! uwu.


L: aah, parempi nwn.


L: Nyt vaihdan vaatteet!


L: Ninjan paluu.


L: * avaa laatikkoa *
Minä: Lillie, tuo ei taida olla oikein hyvä ajatus...


L: * kiskaisee laatikon auki ja lentää mahalleen tuohon * AAAAA IIIK.
Minä: VOIEI D:.


L: * kuperkeikka *.


L: * nousee * näethän, mitään ei käynyt, hihih.
Minä: :D:D:D * facepalm *

Sitten kuvia huoneesta, jonka Marcus saa.



autotarroja <3.


kivat kynnet hermanni xd.



uuu mitähän tuon sisällä on o.o.


autoo <3.

ja tuossa koko kokonaisuus. vasemmalla marcuksen huone + tyhjä huone, oikealla Lillien ja Leslien
huoneet.

en tiiä miks otin tän kuvan xd.


dataaminen ei ole helppoa, kun kissa löllii tuossa xd.


2 kommenttia:

  1. Onnee, kun sait tilattuu Macuksen! Mun Tooru (ennen oli Kyoko, mutt vaihoin nimee) tilataan pian nwn <3<3

    VastaaPoista