torstai 9. elokuuta 2012

Ihan liikaa kuvia:D.

Moi taas!
Olen kuvaillut Lillietä _paljon_, mutta kuvia en ole ehtinyt postaamaan. No saatte ne tälläisessä jättipläjäyksessä xd. Niin ja no sain mun Marcus säästöihin 5 euroa, hih nwn.









kissani Simppu tai kuten Lillie nimittää " iso karvaotus ".




;D.






* hali *



Sitten kaverin luolta kuvia, ommattu sille kaverille >:D.


kaljunen.





Lillie sovittaa mekkoa, arvatkaas kenen:D.



Sitten tämä kaunis neito ( jonka nimeä en edes muista ) halusi halailla suloista Lillietä.


Lillie: APUUAA!!



väliin kaljusta xd.



Sillä aikaa Lillie on jo päässyt pakoon.


Odotaa!!


iiks.

4 kommenttia:

  1. Lillie, oot söpö! Sen chipit on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ihanat=3. Sill pikkusel on viel niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ihanii vaatteita.
    Käviks sul joku kaveri kyläs, ja Kuvasit sen nukkee (vaik oliks niit nukkei useempiki, en itei ihan erottanu (:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeastaan mä olin kaverilla ja sillä on ne nuket, mitkä näkyy tuossa kuvassa missä on niitä nukkekortteja XD hyvin selitetty....

      Poista
  2. MINNIIEEE!~ MUN IHANA MINNIEE! Halii lilliee o___o Ja pieni kalju Vanille~
    Mutta kivoja kuvia paitsi että Vansku on kalju nwn

    VastaaPoista