tiistai 12. kesäkuuta 2012

~ MIITTIKUVIA! heh lol xd ~

Huomatkaa taidokas otsikointi.

Eli siis jes, oli miitti tänään. Oli kivaa, Lillien mielestä repussa on liian ahdasta.:D

Joudun varmaan selittelee niin paljon kuvissa, että enpä taida nyt:D



lintu oli meijän seurana

Siellä oli toinenkin dali ja Lillie oli ihan innoissaan nwn.


nwn cute. Lillie näyttää lyhyeltä, kun toisella oli obitsu nyyh.


KAMUT!!!



*öhöm öhöm olempas minä komea* xd



Kamukuva nwn


olen kaunis (kukaan ei huomaa lilliee nurkassa)




RYYHMIIS! (vain sea police marilyn puuttuu, sen peruukki meni kamalaksxd)


huomatkaa sensuroinnit

ihqu kuva xd. Huomatkaa mun linssinsuojus nukkejen välissä. (ympyröity). Olin ainut jolla oli järkkäri mukana D:

punasilmä

kamut taas

kaunis miittipäivä xd



olen pieni

Huomatkaa taustalla lillie makaamassa ja toi toinen nukke sillee O_____O

kaunis


söpö:D

siin oli ne. kuvat. kommatkaa. jooko. joo. ok. heippa.

3 kommenttia:

  1. Kauniita nukkeja!

    VastaaPoista
  2. Jesh! Tuolla oli to-osi kivaa : DLight(Isul) on tosi söppänä tossa kuvassa! Ja piiku Pepe tuossa lopussa:---3
    Ja tuo Raiki on tosi komee poika tanni-iho *kuolaus*.. Missä kuvat Norasta?

    VastaaPoista
  3. Oli kyllä hauskaa ^-^ Kivoja kuvia otit ja ihanat sensurit :--3 Raiki oli kyllä tosi komee XD
    Sen iho ;__;<3

    VastaaPoista